شیر بیشه

مریدان حیدر کرار علیه السلام

شیر بیشه

مریدان حیدر کرار علیه السلام

شیر بیشه

...............فقط حیدر امیرالمومنین است...............

آخرین نظرات
  • ۲۳ مهر ۹۳، ۱۱:۴۲ - ALI REZA
    یا حق

داعش، افرادی که اسمشان حسین باشد را می‌کُشد!

دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۵۶ ق.ظ

داعش، افرادی که اسمشان حسین باشد را می‌کُشد!

به تازگی فصل جدیدی از کشتارهای فرقه‌ای در محله‌های تحت اشغال داعش آغاز شده و جلادان گروه تکفیری داعش افرادی را که اسمشان حسین باشد می‌کُشند.

 گروه تروریستی داعش روز دوشنبه به خانواده‌های شهر موصل تا پایان تعطیلات عید سعید فطر مهلت داد همه دختران مجرد خود را برای عمل شنیع باصطلاح جهاد نکاح به این گروه تحویل دهند.

 گروه داعش از طریق مساجد شهر موصل که تحت فرمان رئیس این گروه تروریستی قرار دارند، به اهالی شهر موصل هشدار داد فقط تا پایان تعطیلات عید سعید فطر مهلت دارند دختران مجرد خود را برای جهاد نکاح جمعی به عناصر این گروه تحویل دهند.

 «لمی اسعد» از ساکنان شهر موصل به رادیو صدای روسیا گفت: گروه داعش از طریق بلندگوهای مساجد شهر موصل به اهالی شهر موصل اعلام کرد فقط تا پایان عید سعید فطر فرصت دارند دختران خود را تحویل دهند و هر کس از دستور این گروه سرپیچی و از تحویل دختران مجرد خود را به عناصر این گروه برای انجام جهاد نکاح پرهیز کند به شدت مجازات خواهد شد.

 گروه داعش در روزهای نخست تسلط خود بر شهر موصل در شمال عراق اهالی شهر موصل را وادار کرده بود در ازای دریافت ۸۰۰ دلار دختران خود را برای تکمیل ستاد جهاد نکاح تحویل این گروه بدهند.

 داعش افرادی که اسمشان حسین باشد می‌کُشد

 منابع خبری در عراق اعلام کردند که بتازگی فصل جدیدی از کشتارهای فرقه‌ای در محله‌های تحت اشغال داعش آغاز شده و جلادان گروه تکفیری داعش افرادی را که اسمشان حسین باشد را می‌کُشند.

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۵/۲۰
  • ۳۵۰ نمایش
  • ehsan 110

نظرات (۲)

خدا لعنتشون کنه
پاسخ:
ان شاء الله . . .
خداوند کید دشمنان برای نابودی اسلام را به خودشان برمی گرداند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی