شیر بیشه

مریدان حیدر کرار علیه السلام

شیر بیشه

مریدان حیدر کرار علیه السلام

شیر بیشه

...............فقط حیدر امیرالمومنین است...............

آخرین نظرات
  • ۲۳ مهر ۹۳، ۱۱:۴۲ - ALI REZA
    یا حق

۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

شهادت آقای وزیر به روایت همسر

غاده جابر همسر شهید مصطفی چمران بود که با هم در لبنان آشنا شدند و ازدواج کردند. این ازدواج اگر چه یک وصلت متعارف نبود اما خدا خواست که انجام شود و شد. غاده از دختران ثروتمند عرب بود که به لحاظ سنی هم بیست سال از دکتر چمران کوچکتر بود. اما بعد از پیشنهاد چمران غاده با همه مخالفت ها از جانب خانواده اش تصمیم به ازدواج با مردی گرفت که اگرچه زندگی شان سالها طول نکشید اما برای همیشه جاودان ماند.

آنچه می خوانید گوشه ای است از خاطرات همسر شهید چمران که می‌گوید:

*دکتر چمران در نظرم مردی آمیخته با خشونت و جنگ بود

روزی روحانی شهرمان (سیدمحمد غروی) از طرف امام موسی صدر از من برای همکاری در مدرسه صنعتی شهر صور دعوت نمود. امام موسی صدر با دیدن من پرسید: الان چه کار می‌کنید؟

گفتم: مشغول تدریس در دبیرستان هستم.

آقای صدر گفت: آن کار را رها کنید و بیایید در مدرسه صنعتی همکاری کنید.

شهادت آقای وزیر به روایت همسر
دکتر مصطفی چمران و امام موسی صدر در سمت چپ تصویر دیده می شوند

گفتم: من هیچ ارتباط و علاقه‌ای نسبت به جنگ ندارم و از این جنگ و خون و کشتار بیزارم.

ولی آقای صدر گفت: نزد دکتر چمران بروید و از نزدیک با مدرسه و کارهای آن آشنا شوید.

ولی من به لحاظ ذهنیتی که از دکتر چمران داشتم و آن تصویری آمیخته با خشونت و جنگ بود، از رفتن به آن مدرسه و دیدار با دکتر چمران سر باز زدم.

بقیه در ادامه مطلب . . .



  • ehsan 110

"بسم الله الرحمن الرحیم"



ششمین جشن بزرگ آفتاب ولایت با حضور بیش از 3000 نفر از اقشار مردم توسط بسیجیان پایگاه بقیه الله الاعظم(عج) برگزار شد.

ششمین جشن آفتاب ولایت به همت بسیجیان پایگاه بقیه الله الاعظم (عج) و همکاری نهاد های فرهنگی با حضور پرشور بیش از 3000 نفر از اقشار مختلف مردم،مسئولین کشور و هنرمندان برگزار شد.

این مراسم در شب ولادت حضرت ولی عصر (عج) در خیابان طالقانی(بالاتر از اتوبان اشرفی اصفهانی) در مقابل مسجد در حال ساخت بقیه الله الاعظم (عج) با برنامه های متنوع برگزار شد.

برنامه های این مراسم عبارت بود از: اجرای تواشیح و همخوانی توسط گروه بین المللی ذاکر،اجرای مسابقه ویژه نونهالان،نوجوانان و جوانان،اجرای گروه سرود بین المللی نسیم قدر،مدیحه سرایی مداح اهل بیت برادر جعفری،شعر خوانی شاعر آئینی صابر خراسانی،اجرای موسیقی زنده توسط خواننده محبوب و انقلابی کشور حامد زمانی،تجلیل از نوجوان نمونه مسجد بقیه الله الاعظم (عج) و نورافشانی و آتش بازی.

قابل ذکر است این مراسم با حضور پرویز سروری نماینده مجلس شورای اسلامی و حسین رضازاده ،عضو شورای اسلامی شهر تهران و رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور برگزار شد.

در این مراسم حسین رضازاده،قهرمان بزرگ وزنه برداری جهان در پاسخ به پرسش مجری مراسم که بهترین هدیه ی دوران وزرش شما چه بود؟گفت:

بهترین هدیه برای من این بود که پس از آنکه کشور ترکیه در جریان مسابقات جهانی به من پیشنهاد کرد در ازای مبلغ 3 میلیون دلار برای آن کشور وزنه بزنم و من قبول نکردم در دیدار با مقام معظم رهبری ایشان فرمودند:این کار آقای رضازاده که پیشنهاد آن کشور را قبول نکردند برای من بیشتر از هزاران مدال طلا ارزش داشت،این موضوع برای من بهترین خاطره و هدیه است.

بر اساس این گزارش حامد زمانی،خواننده محبوب کشور نیز در جشن بزرگ آفتاب ولایت برای نخستین بار ترانه جدید خود را تحت عنوان " صبح امید " که به زودی از صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد را رونمایی کرد.

به گفته حامد زمانی در این مراسم:

این ترانه نگاهی متفاوت به مقوله ظهور و فرج حضرت ولی عصر (عج) دارد.

از طریق لینک های زیر می توانید گزارش های تصویری تهیه شده از مراسم را مشاهده نمایید:




 والسلام علیکم و رحمة الله...

  • ehsan 110


 "بسم الله الرحمن الرحیم"


ششمین جشن بزرگ


3000 نفری آفتاب ولا یت


همراه با آتش بازی و برنامه های متنوع



 والسلام علیکم و رحمة الله...

  • ehsan 110
عاطفه کمی راه می‌رود و دندان دارد...

شهید «محمدحسین مرادی» از شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) است؛ او در کودکی و زمانی که پدرش در جبهه‌ بود نامه‌ای نوشت.
خبرگزاری فارس: نامه شهید مدافع حرم به پدر رزمنده‌اش+تصویر

به گزارش مشرق، شهید «محمدحسین مرادی» با شعله‌ور شدن آتش جنگ میان طلایه‌داران «اسلام ناب محمدی» با سرسپرد‌گان «اسلام آمریکایی» در سوریه عازم این جهاد سرنوشت ساز شد و سرانجام در آبان ماه سال 1392، طی نبرد با مهاجمان به حریم «بانوی کربلا(س)» بال در بال ملائک گشود و پیکر مطهرش در روز جمعه اول آذر ماه سال گذشته طی مراسمی با شکوه تشییع و جسم خونینش در امامزاده علی اکبر (ع) چیذر تا زمان ظهور مولایش، به امانت گذاشته شد.

این شهید در 7 سالگی برای پدر رزمنده‌اش که در جنگ تحمیلی حضور داشت، نامه‌ای نوشت؛ دست‌خط شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) به پدر رزمنده خود نشان از تربیت و پرورش یافتن در مکتب انقلابی و ارادت ایشان به شهیدان و رزمندگان اسلام حتی در سنین کودکی است.

بسم الله الرحمن الرحیم

باباجان سلام

حال شما خوب است من دارم درس خودم را خیلی خوب یاد می‌گیرم، برای اینکه با سواد شوم و چشم آمریکا را در بیاورم. سلام من را به همه رزمندگان اسلام برسان، درود بر همه شهیدان و دایی رضای من و سلام به امام زمان (عج) و امام خمینی(ره).

بابایی عاطفه کمی راه می‌رود و دندان دارد.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی رو نگهدار

  • ehsan 110

جانشین گردان تخریب لشگر المهدی(ع)


نزدیک 30 سال از یک حماسه می گذره. اما اون حماسه هنوز زنده است. زنده بودنش به خاطر این نیست که در همه جا نقل مجالس است ... زنده است چون ازجنس اخلاص وجوانمردیست. این حماسه به این خاطر غریب مونده که به افسانه شبیه است. و شاید بتوان گفت که در طول 8 سال دفاع مقدس ما از این جنس حماسه ها به عدد انگشتان یک دست اتفاق افتاده است. این حماسه بزرگ در عملیات بدر در 25اسفند ماه 63 رقم خورد و فرزندی از سلاله فاطمه سلام الله علیها، جوانمردی از شهر شیراز ، جانشین گردان تخریب لشگر المهدی(ع) سید حمید رضا رضازاده جوان 19 ساله شیرازی ، نواده زعیم مجاهد شیرازی مرحوم آیت الله العظمی سید نورالدین حسینی الهاشمی خالق  اون بود و در شرق دجله مثل مادرش فاطمه(س) بیمزار شده بود ...

 شبی که سید حمید پل دجله را منفجر کرد+عکس
سردار شهید سید حمیدرضا رضازاده

حاج جعفر اسدی فرمانده لشگر المهدی از قرارگاه اومد و حسین ایرلو فرمانده گردان تخریب رو کناری کشید و ماموریتی رو به او ابلاغ کرد. حاج جعفر به حسین گفت: قرارگاه دستور داده که امشب پل روی دجله هر طوری که هست باید منهدم بشه تا دشمن نتواند نیروهای خود را در شرق دجله پشتیبانی کنه.

حسین ایرلو هم چند تا از بچه های کار کشته تخریب رو که آشنایی با امور انفجار پل داشتند به مشورت خواست و وظیفه انجام این عملیات به شهید سید حمیدرضا رضازاده سپرده شد.

بلافاصله تیم عملیات 24 نفره آماده و قرار شد هریک از بچه ها نزدیک 20کیلو مواد انفجاری سی4 را با خود حمل کنند. اطلاعات زیادی از پلی که قرار بود منفجر کنند نداشتند فقط گفته بودند که بدنه پل فلزی است و با بازوهای فلزی مهار شده.

 شبی که سید حمید پل دجله را منفجر کرد+عکس
از سمت چپ سردار شهید حسین ایرلو فرمانده تخریب لشگر المهدی(ع) نفر دوم جانشین تخریب لشگرالمهدی(ع) شهید سیدحمیدرضازاده

بقیه در ادامه مطلب . . .

  • ehsan 110

سوم خرداد

۰۹
خرداد

صاویری که مشاهده می کنید، درست در روز سوم خرداد سال 1361، و در منطقه ی عملیاتی «الی بیت المقدس»، توسط هنرمندِ گرانقدر «امیر علی جوادیان» به ثبت رسیده اند. روزی که در آن، دنیا، شاهد هنرنمایی بر و بچِ سوم خردادی بود. بچه های کم سن و سالی که بی ادعا و هیاهو ، با عقیده‌ی پاک، خالص، غیر وابسته به دستجات و گروه‌های سیاسی و باور به هدف بزرگ الهی، برای «امتِ اسلامِ نابِ محمدی(صلوات الله علیه)» افتخاری بی نظیر آفریدند.
 امروز این بچه های خیبرشکن، در میانه سالی خود، در پیچ و خم زنده‌گی روزمره، بی سوت و کف و هورا، در گوشه گوشه ی این شهرِ شلوغ، میراث دارانِ خود را به نظاره نشسته اند. کاش شرمنده ی نگاه هایشان نباشیم.

بچه ها مچکریم


عکس / سه نما از سومین روز خرداد

عکس / سه نما از سومین روز خرداد

عکس / سه نما از سومین روز خرداد
  • ehsan 110