شیر بیشه

مریدان حیدر کرار علیه السلام

شیر بیشه

مریدان حیدر کرار علیه السلام

شیر بیشه

...............فقط حیدر امیرالمومنین است...............

آخرین نظرات
  • ۲۳ مهر ۹۳، ۱۱:۴۲ - ALI REZA
    یا حق

دو روزه آدم را تک تیرانداز می کرد

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۷ ق.ظ

احمدرضا بیضایی، برادر شهید «محمودرضا بیضایی» در مطلبی در فضای مجازی، به قدرت بالای برادرش در آموزش اشاره کرده و نوشت:

دو روزه آدم را تک تیرانداز می کرد!+عکس


چند بار در مورد اعزام به سوریه پافشاری کردم اما هر بار که حرفش پیش می‌آمد، با استدلال می‌گفت که نیازی به اعزام نیروی مردمی نداریم و نهایتا یکبار که توی ماشینش دوباره سر بحث را باز کرده بودم، با این جمله که به حضور نیروی "غیر متخصص" احتیاجی نیست، ساکتم کرد! 

گفتم: اگر اعزامی در کار بود، چند روز طول می‌کشد برای جنگ در میدانی مثل سوریه آماده‌ام کنی؟ 

گفت: دو هفته. 

دو روزه آدم را تک تیرانداز می کرد!+عکس


فکر کردم شوخی می‌کند. بارها از پیچیدگی‌های جنگ شهری در سوریه گفته بود؛ برای همین فکر کردم دست به سرم کرد و خواست به نوعی قانعم کرده باشد. 

چند وقت پیش این مطلب را برای یکی از دوستانش نقل کردم، گفت: دو هفته که زیاد است؛ در عرض دو روز آدمی را که صفر بود تک تیرانداز کرده بود!

دو روزه آدم را تک تیرانداز می کرد!+عکس

«محمودرضا بیضایی» (حسین نصرتی)، به تاریخ 18 آذر ماه 1360 شمسی (11 صفر 1402 قمری) در تبریز متولد شد. وی در سن 32 ساله‌گی، به تاریخ،  29 دی ماه 1392، در روز میلاد حضرت پیامبر اعظم(صلوات الله علیه) در «جهاد مقدس» برای دفاع از حریم «اسلام ناب محمدی(صلوات الله علیه و آله)» و حرم «زینب کبری (سلام الله علیها)»، به دست «سرسپردگان اسلام آمریکایی» خرقه ی شهادت پوشید. 

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۴/۳۱
  • ۱۳۱۷ نمایش
  • ehsan 110

نظرات (۱)

  • امیررضا توسلی
  • روجش شاد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی