شیر بیشه

مریدان حیدر کرار علیه السلام

شیر بیشه

مریدان حیدر کرار علیه السلام

شیر بیشه

...............فقط حیدر امیرالمومنین است...............

آخرین نظرات
  • ۲۳ مهر ۹۳، ۱۱:۴۲ - ALI REZA
    یا حق

راز موفقیت حاج قاسم سلیمانی

شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۲ ق.ظ

راز موفقیت «حاج قاسم» به روایت برادر محسن 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: می‌توانیم ادبیاتی متناسب با ادبیات جبهه و مطابق با شرایط اقتصادی امروز پیاده کنیم.


وی اظهار کرد: راز موفقیت قاسم سلیمانی‌ها و شهید باکری‌ها در انس با خدا و انس با خود است و تمام عظمت این موفقیت‌ها در همین مسئله نهفته است.امام راحل فرمود«تحول انسانی که در نفوس و افکار شکل گرفته، از انس با خدا سرچشمه گرفته و توصیه می کنم انس با خدا و خود را از دست ندهید».اولین دستاورد انس با خدا، برادری است که فاصله ها را کم کرده و موجب آشتی می شود. برادری موجب وحدت، هماهنگی و یاری کردن یکدیگر می شود.

بقیه در ادامه مطلب . . .


رضایی در بخش دیگر سخنانش اظهار کرد: چرا در حال حاضر اصطکاک‌ها در کشور ما وجود دارد؟ مگر یک نظام و یک قانون اساسی نداریم؟ چقدر خودمان را به دست خودمان تضعیف می‌کنیم؟ این علامت ضعیف شدن برادری در جامعه و بالا رفتن تفرقه است. برادری، موجب همفکری و افزایش تدبیر می‌شود، لذا تدبیر جنگ در میان انبوهی از چالش‌ها و بحث‌ها انجام می‌شد و برادری از اشتباهات جلوگیری می‌کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برادری سرمایه‌ای عظیم و نقش مهمی در پیروزی‌های ما در دفاع مقدس داشت، بیان کرد: نتیجه دیگر انس با خدا شجاعت و شهادت‌طلبی بود و این انس، صبر و استقامت افراد را بالا می‌برد.این ویژگی‌ها موجب شد نیروهای مبتدی و نوجوان در دفاع مقدس یک شبه راه صد ساله را رفته، با شتاب کار را جلو برده و همه را متعجب کردند.

وی همچنین گفت: هنوز هم که فردی از رزمندگان در امور سیاسی، اقتصادی، کشاورزی و صنعتی قرار می‌گیرد و اگر به همان پاشنه برگردد، در کارها تحول عظیمی به وجود می‌آورد و نمونه آن، سردار قاسم سلیمانی در حال حاضر به تنهایی در عراق و سوریه می‌جنگد و اعجوبه‌ایست که با روحیه شهادت‌طلبی و شجاعت تلاش می‌کند. چرا نمی‌خواهیم فرهنگ شجاعت و دوری از دنیا در جامعه نهادینه شود؟ چرا می‌خواهیم فرهنگ عافیت‌طلبی و ادعاهای مدعیان بی‌هنر وارد جامعه شود؟

سخنان استاندار کرمان ادبیات بچه‌های جنگ است و حرف جناح‌های سیاسی نیست

وی همچنین گفت:سخنان استاندار کرمان ادبیات بچه‌های جنگ است و حرف جناح‌های سیاسی نیست. فرهنگ جهادی فقط دنبال رضایت خداوند و خدمت به مردم است و نگاه این فرهنگ به ولایت با نگاه جناح های سیاسی از زمین تا آسمان متفاوت است. نگاه جهادی به ولایت، صادقانه است و ما دنبال ثروت نبوده و نیستیم. اما تولید ثروت و اشتغال امروز مانند تانک و آر.پی. جی‌هایی است که باید به بدنه تحریم‌های اقتصادی بزنیم و این دیوار را با شایستگی‌هایمان فرو بریزیم.

رضایی گفت: برای فرو ریختن تحریم‌های اقتصادی روحیه انقلابی و جهادی می‌خواهیم و با این روحیه می‌توانیم اعتماد و برادری را برگردانده و صادقانه با محور ولایت، مردم را جمع کنیم. ما امام زمان(عج) را ادامه ولایت خدا و مقام معظم رهبری را ادامه ولایت امام زمان (ع) می‌دانیم که همه به ولایت خداوند برمی‌گردد و وسیله‌ای برای اتصال به خداوند است و ولایت ما را به این پایگاه اتصال می‌دهد.

با تولید ثروت می‌توانیم با تحریمها مقابله کنیم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: اگر بخواهیم تحریم اقتصادی را بشکنیم باید تولید ثروت و اشتغال کرده و ثابت کنیم همانطور که در جنگ شکست ناپذیر بودیم، در جنگ اقتصادی هم شکست‌ناپذیر هستیم و این امر، روحیه شهادت‌طلبی و شجاعت می‌خواهد. اگر می‌خواهیم فرهنگ جبهه را در فرهنگ اقتصادی جاری کنیم، باید ببینیم چطور این ارزش‌ها و فرهنگ باید بازتولید شود؟ بازتولید در شرایط اقتصادی و فرهنگی امروز می‌تواند کشور را دوباره به یک جهش بزرگ برساند.رزمندگان دوران دفاع مقدس از هر کسی بیشتر بلد هستند که این کار را انجام دهند و تبدیل کردن ارزش‌های جنگ در شرایط غیرنظامی کار ساده‌ای نیست، اما رزمندگان می‌توانند این کار را انجام داده و غیر از شماها نمی‌تواند انجام دهد. این بحث، بحث مدیریت جهادی و انقلابی است که آن اصول و ادبیات را در محیط جدید بازتولید کنیم. می‌توانیم ادبیاتی متناسب با ادبیات جبهه و مطابق با شرایط اقتصادی امروز پیاده کنیم.

باید به همه نشان دهیم بچه‌های جنگ و ارزش‌ها، فقط برای توپ و تانک نیست

رضایی خطاب به رزمندگان حاضر در مراسم گفت: شما رزمندگان آخرین سرمایه‌های نظام هستید و حتی اگر از شما دعوت نکنند، باید بیایید و تلاش کنید و انتظار داریم امثال آقای رزم حسینی(استاندار کرمان) که حیثیت همه رزمندگان است را کمک کرده و باید در کشور موفق شوند. باید همه ایشان را حمایت کرده و به همه نشان دهیم بچه‌های جنگ و ارزش‌ها، فقط برای توپ و تانک نیست.همه باید دست به دست هم داده و خود را باور کنیم و با اعتماد به نفس و انس با خدا می‌توانیم در کشور کار کرده و موفق شویم و من هرکمکی بتوانم برای همکاری در استان کرمان انجام می‌دهم.
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۷/۱۲
  • ۱۸۸۶ نمایش
  • ehsan 110

نظرات (۳)

عید قربان، عید عبادت و بندگی و اطاعت شایسته از پروردگار تواناست
  عیدتان مبارک

یا حق

سلام بر شما
با افتخار لینک شدین
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا
یاعلی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی